banner



יאיר לפיד שירת הסירנה / מוצאי תשעה באב: האדמו"ר מלעלוב ירושלים בתפילה בכותל המערבי ...

יאיר לפיד שירת הסירנה / מוצאי תשעה באב: האדמו"ר מלעלוב ירושלים בתפילה בכותל המערבי .... עכשיו הוא כבר לא היה יותר הפושטק האשכנזי. בשנת 1995 החל להנחות את תוכנית האירוח המרכזית של הערוץ הראשון, ששודרה בליל שבת. בעוד כמה שניות תראו סצנה מהסרט ״שירת הסירנה״ בה יאיר לפיד מניח כפית על האף. בשנים שלפני כן הופיע כשחקן בסרטים "מעבר לים" (ינקול גולדווסר, 1991), "כבלים" (צבי שיסל, 1992) ו"שירת הסירנה" (איתן פוקס, 1994). כשחברתו לשעבר של נוח (אביטל דיקר) חוזרת לישראל, טלילה ונוח נפרדים, וטלילה מסכימה להצעת הנישואין של חברה לשעבר, עופר שטרסברג (יאיר לפיד).

כמו כן כתב לפיד מחזות, . בשנת 1994 הנחה את תוכנית האירוח המרכזית של ערוץ 1 בימי שישי בערב, ובאותה שנה שיחק בסרט הישראלי שירת הסירנה. השתתף בסרטים מעבר לים ושירת הסירנה, שמיצבו אותו כאחד מגברי . יאיר לפיד בתפקיד החבר היאפי, ויפה ירקוני בתפקיד האם, . בשנת 1995 החל להנחות את תוכנית האירוח המרכזית של הערוץ הראשון, ששודרה בליל שבת.

ההצעה של לפיד: 0% מע"מ על דירה ראשונה לזוגות צעירים ...
ההצעה של לפיד: 0% מע"מ על דירה ראשונה לזוגות צעירים ... from www.israelhayom.co.il
עכשיו הוא היה יאיר לפיד, נסיך המיינסטרים הישראלי. אבל למרות מגרעותיו, שירת הסירנה מספק חווית צפייה נעימה למדי, אולי בגלל תפקידי המשנה: יאיר לפיד בתפקיד החבר היאפי, ויפה ירקוני בתפקיד האם, . בעוד כמה שניות תראו סצנה מהסרט ״שירת הסירנה״ בה יאיר לפיד מניח כפית על האף. כמה שניות אחר כך תראו את המיקרופון בפריים. יאיר לפיד מכל זווית אפשרית: בשנת 1994 הנחה את תוכנית האירוח המרכזית של ערוץ 1 בימי שישי בערב, ובאותה שנה שיחק בסרט הישראלי שירת הסירנה. הנחה תוכנית ראיונות בערוץ 3, הגיש את ציפורי לילה .

כמה שניות אחר כך תראו את המיקרופון בפריים.

עכשיו הוא כבר לא היה יותר הפושטק האשכנזי. כשחברתו לשעבר של נוח (אביטל דיקר) חוזרת לישראל, טלילה ונוח נפרדים, וטלילה מסכימה להצעת הנישואין של חברה לשעבר, עופר שטרסברג (יאיר לפיד). כמה שניות אחר כך תראו את המיקרופון בפריים. בשנים שלפני כן הופיע כשחקן בסרטים "מעבר לים" (ינקול גולדווסר, 1991), "כבלים" (צבי שיסל, 1992) ו"שירת הסירנה" (איתן פוקס, 1994). בשנת 1994 הנחה את תוכנית האירוח המרכזית של ערוץ 1 בימי שישי בערב, ובאותה שנה שיחק בסרט הישראלי שירת הסירנה. כמו כן כתב לפיד מחזות, . יאיר לפיד בתפקיד החבר היאפי, ויפה ירקוני בתפקיד האם, . בעוד כמה שניות תראו סצנה מהסרט ״שירת הסירנה״ בה יאיר לפיד מניח כפית על האף. הנחה תוכנית ראיונות בערוץ 3, הגיש את ציפורי לילה . ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. בני גנץ, עידן רול, בנימין נתניהו, יאיר לפיד, יועז הנדל (צילום: השתתף בסרטים מעבר לים ושירת הסירנה, שמיצבו אותו כאחד מגברי . יאיר לפיד מכל זווית אפשרית:

בשנת 1994 הנחה את תוכנית האירוח המרכזית של ערוץ 1 בימי שישי בערב, ובאותה שנה שיחק בסרט הישראלי שירת הסירנה. השתתף בסרטים מעבר לים ושירת הסירנה, שמיצבו אותו כאחד מגברי . משנת 1997 הנחה את תוכנית הראיונות יאיר לפיד . בעוד כמה שניות תראו סצנה מהסרט ״שירת הסירנה״ בה יאיר לפיד מניח כפית על האף. כשחברתו לשעבר של נוח (אביטל דיקר) חוזרת לישראל, טלילה ונוח נפרדים, וטלילה מסכימה להצעת הנישואין של חברה לשעבר, עופר שטרסברג (יאיר לפיד).

יאיר לפיד - מובילים במשק
יאיר לפיד - מובילים במשק from upload.wikimedia.org
בעוד כמה שניות תראו סצנה מהסרט ״שירת הסירנה״ בה יאיר לפיד מניח כפית על האף. בשנת 1995 החל להנחות את תוכנית האירוח המרכזית של הערוץ הראשון, ששודרה בליל שבת. הנחה תוכנית ראיונות בערוץ 3, הגיש את ציפורי לילה . בשנים שלפני כן הופיע כשחקן בסרטים "מעבר לים" (ינקול גולדווסר, 1991), "כבלים" (צבי שיסל, 1992) ו"שירת הסירנה" (איתן פוקס, 1994). אבל למרות מגרעותיו, שירת הסירנה מספק חווית צפייה נעימה למדי, אולי בגלל תפקידי המשנה: ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. כמה שניות אחר כך תראו את המיקרופון בפריים. בשנת 1994 הנחה את תוכנית האירוח המרכזית של ערוץ 1 בימי שישי בערב, ובאותה שנה שיחק בסרט הישראלי שירת הסירנה.

יאיר לפיד בתפקיד החבר היאפי, ויפה ירקוני בתפקיד האם, .

ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. משנת 1997 הנחה את תוכנית הראיונות יאיר לפיד . יאיר לפיד מכל זווית אפשרית: עכשיו הוא היה יאיר לפיד, נסיך המיינסטרים הישראלי. עכשיו הוא כבר לא היה יותר הפושטק האשכנזי. אבל למרות מגרעותיו, שירת הסירנה מספק חווית צפייה נעימה למדי, אולי בגלל תפקידי המשנה: בשירת הסירנה על הדמות שגילם במעבר לים. בשנת 1994 הנחה את תוכנית האירוח המרכזית של ערוץ 1 בימי שישי בערב, ובאותה שנה שיחק בסרט הישראלי שירת הסירנה. השתתף בסרטים מעבר לים ושירת הסירנה, שמיצבו אותו כאחד מגברי . בני גנץ, עידן רול, בנימין נתניהו, יאיר לפיד, יועז הנדל (צילום: הנחה תוכנית ראיונות בערוץ 3, הגיש את ציפורי לילה . בשנים שלפני כן הופיע כשחקן בסרטים "מעבר לים" (ינקול גולדווסר, 1991), "כבלים" (צבי שיסל, 1992) ו"שירת הסירנה" (איתן פוקס, 1994). כשחברתו לשעבר של נוח (אביטל דיקר) חוזרת לישראל, טלילה ונוח נפרדים, וטלילה מסכימה להצעת הנישואין של חברה לשעבר, עופר שטרסברג (יאיר לפיד).

בשנים שלפני כן הופיע כשחקן בסרטים "מעבר לים" (ינקול גולדווסר, 1991), "כבלים" (צבי שיסל, 1992) ו"שירת הסירנה" (איתן פוקס, 1994). עכשיו הוא כבר לא היה יותר הפושטק האשכנזי. כמו כן כתב לפיד מחזות, . בני גנץ, עידן רול, בנימין נתניהו, יאיר לפיד, יועז הנדל (צילום: משנת 1997 הנחה את תוכנית הראיונות יאיר לפיד .

מבעד לגזירות: שיר מחאה נגד יאיר לפיד | בטריבונה
מבעד לגזירות: שיר מחאה נגד יאיר לפיד | בטריבונה from tribona.co.il
יאיר לפיד בתפקיד החבר היאפי, ויפה ירקוני בתפקיד האם, . בני גנץ, עידן רול, בנימין נתניהו, יאיר לפיד, יועז הנדל (צילום: כמו כן כתב לפיד מחזות, . יאיר לפיד מכל זווית אפשרית: בשנת 1995 החל להנחות את תוכנית האירוח המרכזית של הערוץ הראשון, ששודרה בליל שבת. בעוד כמה שניות תראו סצנה מהסרט ״שירת הסירנה״ בה יאיר לפיד מניח כפית על האף. עכשיו הוא כבר לא היה יותר הפושטק האשכנזי. בשנים שלפני כן הופיע כשחקן בסרטים "מעבר לים" (ינקול גולדווסר, 1991), "כבלים" (צבי שיסל, 1992) ו"שירת הסירנה" (איתן פוקס, 1994).

בשנת 1995 החל להנחות את תוכנית האירוח המרכזית של הערוץ הראשון, ששודרה בליל שבת.

השתתף בסרטים מעבר לים ושירת הסירנה, שמיצבו אותו כאחד מגברי . בני גנץ, עידן רול, בנימין נתניהו, יאיר לפיד, יועז הנדל (צילום: יאיר לפיד מכל זווית אפשרית: בשנת 1994 הנחה את תוכנית האירוח המרכזית של ערוץ 1 בימי שישי בערב, ובאותה שנה שיחק בסרט הישראלי שירת הסירנה. אבל למרות מגרעותיו, שירת הסירנה מספק חווית צפייה נעימה למדי, אולי בגלל תפקידי המשנה: בעוד כמה שניות תראו סצנה מהסרט ״שירת הסירנה״ בה יאיר לפיד מניח כפית על האף. עכשיו הוא כבר לא היה יותר הפושטק האשכנזי. בשנת 1995 החל להנחות את תוכנית האירוח המרכזית של הערוץ הראשון, ששודרה בליל שבת. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. בשירת הסירנה על הדמות שגילם במעבר לים. יאיר לפיד בתפקיד החבר היאפי, ויפה ירקוני בתפקיד האם, . כמו כן כתב לפיד מחזות, . הנחה תוכנית ראיונות בערוץ 3, הגיש את ציפורי לילה .

עכשיו הוא כבר לא היה יותר הפושטק האשכנזי יאיר לפיד. בשנת 1995 החל להנחות את תוכנית האירוח המרכזית של הערוץ הראשון, ששודרה בליל שבת.

0 Response to "יאיר לפיד שירת הסירנה / מוצאי תשעה באב: האדמו"ר מלעלוב ירושלים בתפילה בכותל המערבי ..."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel